کاپیتان های لیگ را می شناسید؟
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
کاپیتان های لیگ را می شناسید؟
تاریخ : یک شنبه 3 مرداد 1395
نویسنده : RmZiRn
 
سرویس ورزشی پایتخت ؛ فصل جدید لیگ برتر فوتبال در شرایطی از فردا آغاز می‌شود که 16 کاپیتان تیم‌های مختلف وظیفه سنگین‌تری به دوش می‌کشند. بازیکنان باتجربه تیم‌های لیگ برتری به واسطه بازوبندی که از قدیمی‌هایشان به آنها ارث رسیده، تلاش خواهند کرد تا یک لیدر خوب و در عین حال یاوری بزرگ برای تیم‌هایشان باشند.

 


در ادامه به کاپیتان‌های تیم‌های حاضر در لیگ شانزدهم اشاره شده است. در این میان تعدادی از این کاپیتان‌ها از سال قبل باقی مانده‌اند و برخی نیز برای اولین بار تکه پارچه باارزش منقش به نام تیم‌هایشان را بر دست می‌بندند.

 


سید مهدی رحمتی (استقلال تهران)
اگر تا یکی، دو سال قبل بابت بستن بازوبند کاپیتانی به سید مهدی رحمتی انتقاد می‌شد، حالا دیگر نمی‌شود چنین موضوعاتی را درباره دروازه‌بان باتجربه استقلال به کار برد. رحمتی به واسطه 6 سال حضور در استقلال و البته مقبولیتش نزد سایر بازیکنان، وجهه‌ای در این باشگاه پیدا کرده که نمی‌توان تصور کرد بازوبند کاپیتانی بر دست بازیکن دیگری باشد. ویژگی دیگر رحمتی که که باعث می‌شود بازوبند کاپیتانی استقلال بر دست او باشد،محبوبیتش در نزد هواداران استقلال است و البته از واکنش‌های تماشایی او نیز که خیلی وقت‌ها کمک‌حال تیم شده، نمی‌شود به سادگی عبور کرد. رحمتی البته در دو بازی اول استقلالی‌ها در لیگ شانزدهم به دلیل محرومیت غایب است و در نبود او خسرو حیدری یا امید ابراهیمی بازوبند را بر دست می‌بندند.

 

 

 

 


سید جلال حسینی (پرسپولیس)
شاید از نظر سابقه حضور در پرسپولیس بازیکنی مثل امید عالیشاه وضعیت بهتری برای کاپیتانی داشته باشد اما خود او نیز قبول دارد که مدافع تنومند تیم ملی فوتبال ایران گزینه معقول‌تری برای کاپیتانی به حساب می‌آید. سید جلال اگرچه سومین سال حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند اما به واسطه تجربه هیچ‌چیز از یک کاپیتان کم ندارد. او به تازگی تعداد بازی‌های ملی خود را از مرز 100 مسابقه عبور داده و در میان بازیکنان کنونی سرخ‌پوشان که اکثراً نفرات جوان و بااستعداد هستند، به نوعی عصای دست برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. سید جلال با بر دست داشتن بازوبند کاپیتانی باید وضعیت نابسامان دفاع پرسپولیس در فصل گذشته را نیز بهبود بخشد. امید عالیشاه و مهدی طارمی گزینه‌های بعدی کاپیتانی پرسپولیس هستند.

 

 

 

 


مهدی کیانی (تراکتورسازی)
اگر سری به تمرینات تراکتورسازی بزنید، مهدی کیانی در عین اینکه محبوب‌ترین بازیکن این تیم است، به واسطه تجربه 9 ساله حضور در تراکتور از جذبه‌ای برخوردار است که کمتر کسی می‌تواند روی حرفش، صحبتی انجام دهد. کیانی اگرچه آذری زبان نیست ولی تعصب مثال‌زدنی‌اش از او یک بازیکن محبوب نزد هواداران پرشور تراکتورسازی ساخته است. او به همراه محمد ابراهیمی تنها بازیکنانی هستند که از دوره صعود مجدد تراکتورسازی به لیگ برتر در این تیم حضور دارند که در این میان ابراهیمی 1.5 سال دور از این تیم بود و کیانی فقط 6 ماه بالاجبار به گسترش فولاد رفت. کیانی امسال بار دیگر شماره 6 را هم پس گرفته و با بازوبندهای ضخیم مخصوص به خودش تیم تحت امر قلعه‌نویی را در زمین رهبری می‌کند. بعد از کیانی، بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی به محمد ایرانپوریان، مدافع شیرازی این تیم خواهد رسید.

 

 

 

 


محرم نویدکیا (سپاهان)
آن روزهایی که بحث جدایی محرم نویدکیا از سپاهان در لیگ شانزدهم مطرح می‌شد، هواداران تیم زردپوش بیش از هر چیز نگران موضوع کاپیتانی تیمشان بودند. آن هم در شرایطی که بازیکنان باسابقه‌ای مثل رحمان احمدی، شهاب گردان، محمدرضا خلعتبری و هادی عقیلی دیگر در ترکیب سپاهان حضور ندارند. بازگشت محرم نویدکیا این نگرانی هواداران سپاهان را از بین برده است. کاپیتان محبوب و باسابقه سپاهانی‌ها در لیگ شانزدهم نیز بازوبند کاپیتان را بر دست می‌بندد. البته با توجه به اینکه نویدکیا دیر به تمرینات سپاهان اضافه شد، پیش بینی می‌شود نتواند در همه مسابقات به صورت کامل بازی کند و در غیاب او علی احمدی، رسول نویدکیا و شجاع خلیل‌زاده گزینه‌های کاپیتانی محسوب می‌شوند.

 

 

 

 


مهدی رجب‌زاده (ذوب‌آهن)
هر تیمی اگر بازیکنی 38 ساله را در اختیار داشته باشد که در اوج آمادگی باشد و البته سابقه چندین ساله حضور در ذوب آهن را نیز با خود یدک بکشد، بی تردید بازوبند کاپیتانی را به او اهدا می‌کند. مهدی رجب زاده در ذوب آهن چنین شرایطی دارد. رجب زاده سال گذشته در بازی‌هایی که داخل زمین نبود، بازوبند را به قاسم حدادی فر می‌سپرد اما امسال با مصدومیت حدادی فر او تنها شده است. با این وجود در صورتی که با نظر سرمربی او بیرون از ترکیب ذوب آهن باشد، مرتضی تبریزی بازوبند را بر دست می‌بندد.

 

 

 

 


مهرداد جماعتی (فولاد)

مهرداد جماعتی در شرایط کنونی باسابقه‌ترین بازیکن فولاد به حساب می‌آید. چپ پای کلاسیک فوتبال ایران که چند سال قبل به عضو ثابت تیم ملی فوتبال ایران هم بدل شد اما افت ناگهانی و مصدومیت‌های پی در پی و البته برخی حواشی موجود در درگیری با کادرفنی و مدیریت باشگاه فولاد، سبب شد تا جماعتی دو سال تلخ را سپری کند. او حالا با انگیزه زیاد برگشته و قصد دارد به عنوان کاپیتان فولادی‌ها با قدرت لیگ شانزدهم را استارت بزند. البته جماعتی در شرایطی کاپیتان شده که ایوب والی همچنان محروم باشد. بعد از جماعتی، اسماعیل شریفات گزینه کاپیتانی نارنجی پوشان اهوازی به حساب می‌آید.

 

 

 

 


آندرانیک تیموریان (ماشین سازی)
تیم تازه لیگ برتری شده ماشین سازی تبریز قطعاً نیاز به یک رهبر بزرگ در داخل زمین مسابقه دارد تا بتواند تیم را در مواقع حساس جمع کند و اجازه به حاشیه رفتن به بازیکنان را ندهد. بی تردید وقتی آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی فوتبال در ماشین سازی حضور داشته باشد، بازیکن دیگری به خودش اجازه نمی‌دهد حرفی از بازوبند بزند. البته آندو همچنان مصدوم است و زمان دقیق بازگشتش به میادین مشخص نیست. آندو فعلاً بازی اول ماشین سازی را از دست داده است. در غیاب تیموریان، حبیب گردانی بازوبند کاپیتانی ماشین سازی را بر دست می‌بندد.

 

 

 

 


علیرضا عزتی (نفت تهران)
از زمان بازگشت نفت تهران به لیگ برتر، هواداران فوتبال بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دستان یک نفر دیده‌اند؛ علیرضا عزتی کرامت. بازیکن وفاداری که با وجود داشتن پیشنهاد از تیم‌های دیگر در سال‌های گذشته ترجیح داده پیراهن نفت را برتن کرد. عزتی که سابقه‌ای بالغ بر 8 سال در تیم نفت دارد، امسال نیز با حضور علی دایی به عنوان کاپیتان نفت معرفی شده است. بعد از او هم وحید حمدی نژاد، مدافع چپ نفتی‌ها کاپیتان دوم نفت است. این در حالی است که همچون سال گذشته که نفراتی مثل سید جلال حسینی و ایمان مبعلی پشت سر عزتی وارد زمین شدند، امسال نیز بازیکنان کاپیتان باتجربه خود را قبول کرده‌اند.

 

 

 

 


مرتضی اسدی (گسترش فولاد)
گسترش فولاد در یکی، دو سال گذشته دچار تغییرات زیادی در کادر بازیکنان خود شده است ولی در این میان مرتضی اسدی سابقه بیشتری دارد. اسدی که سابقه کاپیتانی صبا و تراکتورسازی را نیز در کارنامه دارد، در بدو ورودش به گسترش فولاد کاپیتان آبی پوشان تبریزی شد و حالا به عنوان یک لیدر وظایف کاپیتانی‌اش را به خوبی انجام می‌دهد. اسدی در جمع بازیکنان گسترش فولاد یکی از محبوب‌ترین بازیکنان است؛ تا جایی که بسیاری از بازیکنان مشکلات خود را با او در میان می‌گذارند تا برای حل آنها اقدام کند. در صورتی که اسدی داخل زمین نباشد، مصطفی اکرامی و محسن حسینی گزینه‌های بعدی کاپیتانی گسترش فولاد هستند.

 

 

 

 


ابراهیم صادقی (سایپا)
نارنجی وفادار حالا وارد هفدهمین سال حضورش در سایپا می‌شود. ابراهیم صادقی بازیکن خوش اخلاق فوتبال ایران امسال نیز مانند سال‌های قبل کاپیتان تیم سایپا خواهد بود. صادقی حالا به دست راست حسین فرکی داخل زمین تبدیل شده و رابطه خوبی سرمربی و کاپیتان سایپایی‌ها سبب شده تا بازیکنان نیز اعتماد خاصی به صادقی پیدا کنند. شماره 8 تیم سایپا در لیگ شانزدهم هم بازوبند کاپیتانی را بر دست می‌بندد و البته مانند سال قبل در غیاب او ابراهیم شکوری کاپیتان سایپا خواهد بود.

 

 

 

 


رحمان احمدی (پیکان)
کاپیتان تیم پیکان در طول سال‌های گذشته صادق بارانی هافبک جوان این تیم بود اما امسال با توجه به جذب ستاره‌های باتجربه‌ای مثل امیر حسین صادقی، بهادر عبدی، رحمان احمدی، آرش برهانی و علی حمودی که همگی سابقه کاپیتانی در تیم‌های قبلی خود را دارا هستند، کار برای انتخاب کاپیتان سخت شد. با این وجود مجید جلالی سرمربی پیکان پس از مشورت با همکارانش رحمان احمدی را به عنوان کاپیتان پیکان انتخاب کرد. بعد از احمدی، آرش برهانی تکه پارچه ارزشمند این تیم را در اختیار خواهد گرفت.

 

 

 

 


محمد طیبی (استقلال خوزستان)
قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر باعث شد بسیاری از بازیکنان این تیم به چهره‌ای شناخته شده در فوتبال بدل شوند. یکی از این بازیکنان محمد طیبی است که با بازوبند کاپیتانی استقلال خوزستان سال موفقی را پشت سر گذاشت. طیبی که به عنوان یکی از 3 مدافع برتر لیگ پانزدهم معرفی شد، در سال پیش رو نیز به عنوان کاپیتان استقلال خوزستان فعالیت می‌کند. طیبی امیدوار است تیمش بتواند موفقیت‌های قبلی را در سال جدید که در 3 جبهه باید حضور پیدا کنند هم به دست آورد.

 

 

 

 

 

 


 علیرضا نورمحمدی (سیاه جامگان مشهد)

جدایی رضا عنایتی از سیاه جامگان که کاپیتان فصل گذشته این تیم به حساب می‌آمد با حضور ستاره‌های باتجربه‌ای که عموماً سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، در این تیم همراه شد. در این میان فرهاد کاظمی با توجه به سابقه علیرضا نورمحمدی در پرسپولیس و اینکه چندین سال جزو کاپیتان‌های سرخپوشان تهرانی بوده است، این بازوبند را به او اهدا کرد. نورمحمدی در فصل جدید انگیزه‌های زیادی دارد تا بتواند فصل نه چندان خوب گذشته را جبران کند. او حالا با بازوبند کاپیتانی تیم مشهد وظایف سنگین‌تری هم دارد و امیدوار است از پس از این مسئولیت برآید.

 

 

 

 

 

 


حسن هوری (صنعت نفت آبادان)
باسابقه‌ترین فوتبالیست آبادانی که همچنان در فوتبال ایران بازی می‌کند، حسن هوری است. دروازه‌بان باتجربه فوتبال خوزستان که سابقه بازی در اکثر تیم‌های این استان را در رقابت‌های مختلف دارد. هوری فصل گذشته هم در ترکیب نفت تهران خوش درخشید و یکی از عوامل صعود این تیم به لیگ برتر محسوب می‌شود. او همچون سال‌های قبل در لیگ شانزدهم نیز بازوبند کاپیتانی نفت آبادان را بر دست می‌بندد و بعید است دست نشان به دروازه‌بان دیگری هم میدان دهد که کسی بتواند این بازوبند را از او بگیرد.

 

 

 

 


رضا ناصحی (پدیده)
با جدایی حسین بادامکی، اگر مجتبی روشنگر در ترکیب پدیده به میدان برود، او کاپیتان این تیم خواهد بود. البته این مساله با حضور شهاب گردان تقریباً در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. با توجه به اعتقاد رضا مهاجری به نوع بازی گردان، باید شاهد کاپیتانی رضا ناصحی باشیم. بازیکن باسابقه مشهدی که همواره در جناح چپ تیم‌های استان خودش خوش درخشیده است. ناصحی در سال گذشته نیز در بازی‌های زیادی به سود تیمش کار کرد و به قول معروف دست رضا مهاجری را گرفت. از ناصحی حالا با بازوبند کاپیتانی انتظار بیشتری می‌رود. بعد از ناصحی، محسن یوسفی کاپیتان تیم پدیده خواهد بود.

 

 

 

 


رضا عنایتی (صبای قم)
در تیم صبا بازیکنان قدیمی کم نیستند. اگر بر اساس سابقه بخواهیم کاپیتان صبا را انتخاب کنیم باید این بازوبند را به مسعود حق جو بدهیم اما با توجه به احترامی که قدیمی‌های صبا برای رضا عنایتی قائل هستند، قرار است در لیگ شانزدهم عنایتی با بازوبند کاپیتانی صبا از فوتبال خداحافظی کند. عنایتی در 40 سالگی امیدوار است بتواند برای صبا بازیکن مفیدی باشد و تیمش را در راستای بقا هدایت کند.

 

 

 

مرجع : ورزش سه




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , دانستنی ها , ورزش , تبریز وآذربایجان , استقلال , ,
برچسب‌ها: مجله ی خبری , اخبار ورزشی , کاپیتان های لیگ برتر ,
مطالب مرتبط با این پست
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز
» استراحت نیمروزی کسبه بازار تبریز در ماه مبارک رمضان.
» گزارش تصویری+ تله کابین تبریز
» سال ها جادوگری علی کریمی/گزارش تصویری
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» فواید آب سرد برای پوست
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» حذف پیش شماره‌های تلفن ثابت در آذربایجان‌شرقی
» ۲۰ انتقال گران‌قیمت تاریخ فوتبال+ تصاویر
» افشاگری بی‌سابقه نکونام علیه قلعه‌نویی
» انتشار متن‌کامل افشاگری نکونام علیه قلعه‌نویی
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» دوچرخه‌سواران کوهستان تبریز+تصاویر
» دشمن نکونام و دوست قلعه نویی را بیشتر بشناسید
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» افسوس شدید استقلال برای از دست دادن این ستاره
» گرچه در پرسپولیس بودم، اما خونم آبی‌ست
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» با عکس‌هایتان جادو کنید!
» زیبایی‌های ایران: هتل صخره‌ای کندوان
» 15 نشانه سرطان که آقایان نادیده می گیرند
» نشاط با دارچین
» ۵ تا علامت که نشون میده وقتشه کارتون رو عوض کنید
» رمزگشایی صحبت های نکونام؛ توهم جواد یا افتادن پرده عریانی ژنرال!
» تقویم محتوا چیست و چگونه تدوین می شود؟ (به همراه نمونه)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت اول)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت دوم)
» دانلود رایگان کتاب چگونه طراح سایت شویم ؟
» حالا با گوگل Docs می‌توانید بدون نیاز به Office فایل‌های Office را ویرایش کنید!
» افزایش سرعت فایرفاکس در وب‌گردی٬دانلود و…
» چگونه حساب فیسبوک خود را غیرفعال و حذف کنیم
» درس اول-آموزش کامل و تصویری فیس بوک
» درس دوم-حریم خصوصی و راهنمای کامل تنظیمات در فیس بوک
» درس سوم-تنظیمات حریم خصوصی فیس بوک در تبلیغات، لیست ها و مزاحمت های افراد یا اپلیکیشن ها
» درس چهارم-ساخت و مدیریت پروفایل در فیس بوک
» درس پنجم-جستجو و یافتن دوستان در فیس بوک
» درس ششم-اشتراک گذاری و تایم لاین شما

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409